(Πηγή: www.newsauto.gr)
Υπήρξε μια εποχή που ο Ίλον Μασκ ήταν ο κυρίαρχος λόγος για μία μεγάλη μερίδα του κοινού να αγοράσουν ένα Tesla και ο βασικός μοχλός για την καθιέρωση και την επιτυχία της εταιρίας μέσα σε μία μόλις δεκαετία.
Το αφεντικό της εταιρείας και τα tweets του ήταν το τέλειο διαφημιστικό μέσο για την ανερχόμενη μάρκα, η οποία μέχρι πρόσφατα “δεν είχε ξοδέψει ούτε ένα δολάριο για διαφήμιση”, όπως έλεγε ο Μασκ σε δηλώσεις του.
Το πόσο δημοφιλής ήταν ο επιχειρηματίας με τις τρεις υπηκοότητες (Νότια Αφρική, Καναδάς, ΗΠΑ) φαίνεται σε δημοσκόπηση του πρακτορείου Bloomberg τον Νοέμβριο του 2019.
Τότε είχε ζητηθεί από 5.000… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)