Σούπερ μάρκετ: Τι άλλαξε στη συμπεριφορά των καταναλωτών λόγω ακρίβειας

(Πηγή: www.cnn.gr)

Νέες αγοραστικές συνήθειες και συμπεριφορές έχουν υιοθετήσει στις αγορές τους στο σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και ακρίβειας σε βασικά αγαθά.

Όσο οι υψηλές τιμές παραμένουν, οι καταναλωτές συνεχίζουν αναζητούν διαρκώς τρόπους ώστε να περιορίσουν το κόστος, ενώ ορισμένες από τις νέες τάσεις που αναδεικνύονται κατά τις αγορές τους, αναδιαμορφώνουν το τοπίο και συνολικά στην αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου και προμηθευτές, αναγνωρίζοντας ένα νέο μοντέλο καταναλωτή που διαμορφώνεται έπειτα από τις διαδοχικές κρίσεις (υγειονομική και ενεργειακή) των τελευταίων ετών επιχειρούν να προσαρμοστούν στα καινούρια δεδομένα.

Ίσως η πλέον καταγεγραμμένη στην αγορά τάση, η οποία ουσιαστικά… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *