(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει το διαφημιστικό σποτ για τη Θεσσαλονίκη που αναρτήθηκε στο Facebook από τον Οργανισμό τουρισμού της πόλης. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι προέβαλε την πόλη με σήμα κατατεθέν τον… φραπέ και τη λέξη μ@@@@@ς.
Στο βίντεο που στη συνέχει κατέβηκε ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει, μεταξύ άλλων, ότι αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μαλ… και τον φραπέ.
Η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (και αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας) Βούλα Πατουλίδου μίλησε στον ρ/σ Status 107,7 αναφέροντας ότι εκείνη το βρήκε χιουμοριστικό, ότι δεν ήταν η κεντρική καμπάνια τουρισμού και… Πηγή (Πηγή: www.iefimerida.gr)