(Πηγή: www.gnomionline.gr)
Η ανησυχία για το μέλλον είναι πολύ μεγαλύτερη στην Ελλάδα απ’ ότι διεθνώς
Μέχρι και τις αγορές τροφίμων σκέφτεται να μειώσει ο ένας στους δύο Έλληνες τους επόμενους 12 μήνες προκειμένου να ανταπεξέλθει στο αυξημένο κόστος ζωής, με την ανησυχία για τον πληθωρισμό και την ακρίβεια ως παράγοντες μείωσης της αγοραστικής δύναμης να είναι πλέον διάχυτη στο σύνολο του πληθυσμού.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της νέας έρευνας που πραγματοποίησε η Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο πληθωρισμός την αγοραστική δύναμη και τις συνήθειες των καταναλωτών» συγκρίνοντας την Ελλάδα με άλλες 18 χώρες, οι 9 στους 10 Έλληνες (ποσοστό 89%) δηλώνουν ότι ανησυχούν για… Πηγή (Πηγή: www.gnomionline.gr)