(Πηγή: www.cnn.gr)
Οι αλλαγές που αφορούν στις προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ είναι το νέο «όπλο» που επιστρατεύει η κυβέρνηση στη «μάχη» κατά της ακρίβειας, στοχεύοντας αφενός να μπει φρένο σε πλασματικές προσφορές και αφετέρου να αποτραπούν οι αδικαιολόγητες ανατιμήσεις, ενώ μένει να φανεί τους επόμενους μήνες τι επίδραση θα έχουν για την τσέπη των καταναλωτών.
Με το πρώτο μέτρο που ανακοινώθηκε, περιορίζονται κατά 30% οι συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών προς τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου το όφελος αυτό που προκύπτει, να μεταφέρεται στον καταναλωτή, με αντίστοιχη μείωση των τιμών των προϊόντων αυτών στα ράφια.
Το συγκεκριμένο μέτρο, το οποίο είναι μόνιμου χαρακτήρα, θα εφαρμοστεί σε:… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)