(Πηγή: www.voria.gr)
Στη διάρκεια του α’ εξαμήνου του 2024 έρχονται νέες συνεργασίες με σούπερ μάρκετ και μικρές αγορές που δεν έχει σήμερα παρουσία το σήμα των προϊόντων της ιστορικής ΑΓΝΟ, που το Νοέμβριο του 2023 επανήλθε, μετά από χρόνια σιωπής, στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ.
Αυτό τόνισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του σε εκδήλωση για τη νέα εποχή της ΑΓΝΟ το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του oμίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία, Στέλιος Σαράντης, υπογραμμίζοντας πως τα πρώτα μηνύματα από την αγορά είναι πολύ θετικά για τους 21 κωδικούς που έχουν τοποθετηθεί σε σούπερ μάρκετ και μικρές αγορές σε Θεσσαλονίκη και σε δέκα νομούς της… Πηγή (Πηγή: www.voria.gr)