(Πηγή: www.tanea.gr)
Να εξελίξει τον τρόπο που εκφράζεται το brand της επιδιώκει για ακόμη μια φορά η McDonald’s, καθώς το τελευταίο διάστημα έχει ανακοινώσει μια σειρά από αλλαγές σε διαφορετικούς τομείς.
Από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ευπώλητων burger της, την ταυτότητα και τα αναλώσιμα μέχρι και το ίδιο το concept των καταστημάτων της όπου χτυπά η καρδιά του fast food. Μήπως τελικά, θέλει να είναι κάτι άλλο από που πρεσβεύει;
Η αμερικανική αλυσίδα πειραματίστηκε αρκετά το παρελθόν σε διάφορα μέρη του κόσμου. Το 2015, η McDonald’s Ιαπωνίας δοκίμασε ένα πείραμα με εξαιρετικό φαγητό με τίτλο «Restaurant M». Με στόχο να γιορτάσει το νέο καλοκαιρινό… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)