(Πηγή: www.tanea.gr)
Ανατιμήσεις που αγγίζουν το 20,6% την τελευταία διετία καταγράφουν οι λιανικές τιμές στο γιαούρτι σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, με πολλούς καταναλωτές να επιλέγουν τα φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας την ώρα που οι μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες καταφεύγουν στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική, προκειμένου να κρατήσουν τα μερίδιά τους στην αγορά που ξεπερνά τα 270 εκατ. ευρώ.
Η αυξανόμενη προτίμηση στα «ανώνυμα» γιαούρτια – τις περισσότερες φορές αναγκαστική λόγω της μειωμένης αγοραστικής δύναμης – διαπιστώνεται και με βάση τα ευρήματα της Επιτροπής Ανταγωνισμού από τη χαρτογράφηση των συνθηκών της αγοράς γιαουρτιού, η οποία μελέτησε, μεταξύ άλλων, τη συμπεριφορά καταναλωτών αλλά και… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)