(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η Tesla ξεκίνησε επίσημα να διαφημίζεται στο Facebook και το Instagram μετά το πρώτο της σποτ στο YouTube.
Η Tesla και ο ιδιοκτήτης της Ίλον Μάσκ ανέκαθεν ήταν αντίθετος στον παραδοσιακό τρόπο προώθησης της μάρκας. Ήθελε να περάσει μια ιδιαίτερη κουλτούρα η οποία θα βασιζόταν περισσότερο στους κοινωνικούς κύκλους των ιδιοκτητών Tesla και λιγότερα σε διαφημιστικές καμπάνιες στον ειδικό Τύπο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Η συγκεκριμένη πολιτική είχε μεγάλο οικονομικό όφελος για την εταιρεία γλιτώνοντας μεγάλα ποσά από τις διαφημίσεις, ωστόσο από ότι φαίνεται αυτή η στρατηγική ήταν μάλλον κοντόφθαλμη. Η Tesla για πρώτη φορά μετά το 2018 επιστρέφει στο Facebook… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)