(Πηγή: www.newsauto.gr)
Μετά την παράδοση του σημαντικού τμήματος του E65, απομένουν οι τελευταίες εκκρεμότητες για να συμπληρωθεί το παζλ.
Η πρώτη φάση λειτουργίας των μεγάλων οδικών αξόνων από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκίνησε από το 2012, με τα πρώτα τμήματα του Μορέα, συνεχίστηκε το 2017 με την παράδοση του Ελευσίνα-Πάτρα, Αντίρριο-Ιωάννινα, Κόρινθος-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, Μεταμόρφωση-Σκάρφεια, Σκάρφεια-Ράχες, Ράχες-Κλειδί και το 2024 με το Ξυνιάδα-Τρίκαλα του Ε65.
Είχε προηγηθεί η μεγάλη κρίση στα μεγάλα οδικά έργα, λόγω της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας το 2011, με αποτέλεσμα το 2013 να μείνουν εκτός πλάνου τα τμήματα της Ολυμπίας Οδού, Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα και του Ε65, Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα-Εγνατία.
Για τα… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)