(Πηγή: seleo.gr)
Την υποχρέωση να επικαιροποιήσουν τα email τους έχουν οι πολίτες εφόσον έχει υπάρξει κάποια μεταβολή στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με πρόσφατη Απόφαση της ΑΑΔΕ που ορίζει τις διαδικασίες για τη ψηφιακή κοινοποίηση πράξεων.
Στην ίδια απόφαση σημειώνεται παράλληλα ότι πράξεις, αποφάσεις, έγγραφα αλλά και ατομικές ειδοποιήσεις θεωρείται ότι έχουν νομίμως κοινοποιηθεί μετά την παρέλευση 10 ημερών. Υπάρχει δηλαδή ο κίνδυνος ο πολίτης να μην λάβει τις ειδοποιήσεις του αν δεν έχει επικαιροποιήσει το email του, ενώ οι φορολογικές αρχές θα θεωρούν μετά τις 10 ημέρες ότι του έχουν κοινοποιηθεί.
Πρόκειται για την απόφαση Αριθμ. Α. 1076 με τίτλο “Καθορισμός των προϋποθέσεων, της διαδικασίας και κάθε άλλου ειδικότερου θέματος εφαρμογής των διατάξεων… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)