Μεγάλη διάκριση για την Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. με το «Customer Experience Excellence»

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Με τη δεύτερη σερί κατάκτηση του «Customer Experience Excellence» της Nissan Europe, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.

Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Νissan στην Ελλάδα είναι οι εξής:

Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After SalesΆριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe

Η εν λόγω βράβευση για δεύτερη συνεχή… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.