Οnline αγορές: Πόσα ξοδεύουν, τι ψωνίζουν οι Έλληνες

(Πηγή: seleo.gr)

Στα 34,9 δισ. ευρώ ανέρχονται οι συνολικές online δαπάνες των Ελλήνων ενώ σχεδόν οι μισές εξ αυτών κατευθύνονται σε αγορές για την επίπλωση του σπιτιού, ρούχα και παπούτσια καθώς και σε είδη διατροφής.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Kantar Sifo για λογαριασμό του Ομίλου Nexi, το 2023 οι αγορές φυσικών αγαθών που έκαναν οι Έλληνες μέσω διαδικτύου ήταν αξίας 17,5 δισ. ευρώ. Αναλυτικά, οι υψηλότερες, σε κόστος, δαπάνες τους αφορούσαν σε αγορές οικιακών ηλεκτρικών συσκευών (3,1 δισ. ευρώ), λευκών συσκευών (2,6 δισ. ευρώ) ρούχων (2,4 δισ. ευρώ) και παπουτσιών (1,7 δισ. ευρώ). Παράλληλα το 1,1 δισ. ευρώ έφτασαν οι αγορές… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.