(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η έλευση ενός νέου μοντέλου της Fiat, αποτελεί πάντοτε «ζεστό ψωμί» για τους ψηφιακούς καλλιτέχνες.
Στη διατυπωθείσα, από ορισμένους, άποψη ότι η Fiat αποτελεί «σκιά» του ένδοξου παρελθόντος της, λόγω των γνωστών προβλημάτων του ομίλου Stellantis, με την ιταλική κυβέρνηση, οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι το brand name αντέχει.
Υπάρχουν, μάλιστα, χώρες, όπως η Αλγερία, όπου το 76% των πωλήσεων νέων οχημάτων, είναι Fiat! Επειδή, λοιπόν, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, ακόμη και σε όλη την ευφάνταστη σφαίρα των ψηφιακών αυτοκινήτων, ορισμένοι δεν ήταν αρκετά υπομονετικοί για να περιμένουν τις επίσημες εκδηλώσεις της εταιρείας σχετικά με αναμενόμενα νέα μοντέλα.