(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η «κούρσα» έπαιζε πάντα σημαντικό ρόλο στο ερωτικό παιχνίδι μεταξύ των δύο φύλων. Και το ίδιο κάνει και στις εποχές των κοινωνικών δικτύων.
Ένα πείραμα στη Γερμανία εξέτασε πώς τα μοντέλα αυτοκινήτων επηρεάζουν την επιτυχία των ραντεβού στην πλατφόρμα Tinder.
Η Nika, 28 ετών, και ο Kevin, 25 ετών, δημιούργησαν πανομοιότυπα προφίλ, το καθένα με δύο φωτογραφίες: η μία με μια BMW 6 Series Convertible και η άλλη με ένα Smart του 2012.
Για μια εβδομάδα, χτύπησαν δεξιά σε 1.000 προφίλ του αντίθετου φύλου, ηλικίας από 16 έως 55 ετών.
Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν μια αξιοσημείωτη προτίμηση για την BMW. Ο Κέβιν με την BMW… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)