Φουντώνει η μάχη της κάψουλας

(Πηγή: www.tanea.gr)

Η  ακρίβεια και στον καφέ εκτός σπιτιού φαίνεται ότι ενισχύει την οικιακή κατανάλωση και ανοίγει τις δουλειές για τις εταιρείες στην κατηγορία της κάψουλας espresso και μαζί και των ηλεκτρικών συσκευών καφέ.

Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, η κατηγορία των προϊόντων κάψουλας καφέ είναι η πλέον αναπτυσσόμενη κατηγορία στην αγορά του καφέ τα τελευταία χρόνια, με τον τζίρο των πωλήσεων στα σουπερμάρκετ να υπολογίζεται σε περίπου 60 εκατ. ευρώ ετησίως.

Οι έλληνες καταναλώνουν 40.000 τόνους καφέ τον χρόνο, με το 40% της κατανάλωσης να αφορά την κατανάλωση εκτός σπιτιού και σχεδόν το 60% κατανάλωσης να πραγματοποιείται εντός του σπιτιού ή και του… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.