(Πηγή: seleo.gr)
Τον τρόπο με τον οποίο τα μικρόφωνα των smartphones ακούνε τους χρήστες τους, προκειμένου να τους προβάλουν ανάλογες διαφημίσεις, σύμφωνα με τις αποκαλύψεις ιστοσελίδας ερευνητικής δημοσιογραφίας σχετικά με θέματα τεχνολογίας και διαδικτύου, παρουσίασε μια εταιρεία μάρκετινγκ στο πλαίσιο εμπορικής συνάντησης με υποψήφιους αγοραστές.
Συγκεκριμένα ο αμερικάνικος κολοσσός τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών ειδήσεων Cox Media Group (CMG) ισχυρίστηκε ότι το λογισμικό «Active Listening» χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να «καταγράφει δεδομένα προθέσεων σε πραγματικό χρόνο, ακούγοντας τις συνομιλίες μας», σύμφωνα με την έρευνα. «Οι διαφημιστές μπορούν να συνδυάσουν αυτά τα δεδομένα φωνής με δεδομένα συμπεριφοράς για να στοχεύσουν τους καταναλωτές με τις κατάλληλες διαφημίσεις»,… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)