Δήμος Θεσσαλονίκης: Νέα γραμμή καταγραφής αιτημάτων των δημοτών

(Πηγή: seleo.gr)

Στην λειτουργία της νέας τηλεφωνικής γραμμής 15192 για την καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του προχωρά ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μια γραμμή οποία θα λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, στο διάστημα από τις 08:00 έως τις 17:00 αναφορικά με ζητήματα αρμοδιότητας του δήμου, όπως η καθαριότητα, η απομάκρυνση ογκωδών, το πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ. Στην συνέχεια τα εν λόγω αιτήματα θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *