(Πηγή: www.tanea.gr)
Επώνυμες μάρκες αναζητούν κατά κύριο λόγο οι Έλληνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, η οποία εξέτασε 53 και 21 e-shops αντίστοιχα για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος χαρτογραφώντας την ψηφιακή αγορά της μόδας και του athleisure στη χώρα μας.
Από τις κλασικές επιλογές των Crocs και των Birkenstock που πρωταγωνιστούν κάθε θερινή σεζόν, μέχρι τα ανερχόμενα αθλητικά παπούτσια On και τα μπουφάν της Helly Hansen, οι καταναλωτές επιδίδονται σε ένα κυνήγι της καλύτερης δυνατής τιμής, ποιότητας και χρόνου παράδοσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Και τα e-shops ανταποδίδουν.
Η εικόνα του Απριλίου για το ηλεκτρονικό εμπόριο χαρακτηρίζεται… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)