(Πηγή: www.newsauto.gr)
Μια πρόσφατη ατάκα του CEO της Ford, Jim Farley, έδωσε την ιδανική πάσα στους… άσους της ψηφιακής δημιουργίας.
Μιλώντας πρόσφατα στο βρετανικό Car Magazine, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley, έδωσε το στίγμα της εταιρικής στρατηγικής, κάνοντας παράλληλα μια… γενναία κριτική στο πρόσφατο παρελθόν.
«Βγαίνουμε από τη φάση των βαρετών αυτοκινήτων και περνάμε σ’ αυτή των εμβληματικών», τόνισε ο Farley, αφήνοντας τη φαντασία του καθενός να… καλπάσει, για το διαχωρισμό βαρετών και μη αυτοκινήτων.
Περί καλπασμού ο λόγος, αν όχι όλοι, οι συντριπτικά περισσότεροι, θα συμφωνήσουμε ότι η Mustang, σε όλες τις εκδοχές της, θα πρέπει να αποκλειστεί από την κατηγορία των… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)