(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η λίστα των παραγγελιών θα ανοίξει προς τα τέλη του έτους αλλά οι τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί.
Όπως και στην προηγούμενη πια γενιά της έτσι και στην καινούργια πέρα από την κλασική, σκληροπυρηνική της εκδοχή υπάρχει και η πιο διακριτική Touring χωρίς τη μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή που ίσως να προτιμάται από όσους θέλουν να χρησιμοποιούν τη GT3 σε καθημερινή βάση.
Και στις δύο ο εξακύλινδρος, ατμοσφαιρικός boxer των 4.000 κυβικών αποδίδει και πάλι 510 ίππους και συνδυάζεται είτε με αυτόματο κιβώτιο PDK με 7 σχέσεις είτε με ένα χειροκίνητο με 6, που μεταδίδουν τη διαθέσιμη ροπή (450 Nm) στους πίσω τροχούς.