(Πηγή: www.newsauto.gr)
Μέσα στον κυκεώνα αποριών για τους κανονισμούς της FIA (τεχνικούς και αγωνιστικούς) το μεγαλύτερο ερώτημα, έπειτα από το Όστιν, αφορά στο πιο μονοθέσιο είναι το ταχύτερο σήμερα.
Οι αντεγκλήσεις είχαν ξεκινήσει εδώ και μήνες. Στην αρχή ήταν οι εύκαμπτες πτέρυγες των McLaren, Mercedes και Ferrari. Έπειτα ήρθε η ιστορία με το υποτιθέμενο σύστημα πίσω φρένων της Red Bull. Λίγο πριν τον αγώνα του Όστιν έσκασε και το θέμα με την ρύθμιση του πατώματος των RB20 στο parc-ferme.
Η FIA αποφάσισε να μην επέμβει σε κάποιο από τα παραπάνω με την εξαίρεση του τρικ που είχε εφαρμόσει η McLaren στην πίσω της πτέρυγα…. Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)