(Πηγή: www.tanea.gr)
Οι άδειες ή μισοάδειες αίθουσες διδασκαλίας είναι ένα θλιβερό γεγονός, η επιτομή μιας πολλαπλής αποτυχίας. Εκκινώντας από το σύμπτωμα των μικρών ποσοστών παρακολούθησης των διαλέξεων, αναρωτιόμαστε για τις αιτίες του φαινομένου και ευθαρσώς παραδεχόμαστε ότι:
1 Δεν ξέρουμε να διδάσκουμε. Η διδακτική ικανότητα αρχικά διδάσκεται και στη συνέχεια βελτιώνεται με την εξάσκηση. Αυτό συμβαίνει στα περισσότερα πανεπιστήμια στην Ευρώπη. Ομως στα ελληνικά πανεπιστήμια η μεγάλη πλειονότητα των διδασκόντων δεν διδάχτηκε ποτέ πώς να διδάξει. Αυτοσχεδιάζουμε. Κάποιοι καλύτερα, κάποιοι χειρότερα. Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου είναι μια παρωδία. Για αυτή την ανεπάρκειά μας δεν φταίνε οι φοιτητές.
2 Συνήθως ο τρόπος εξέτασης ωθεί… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)