Τι πέτυχε η Jaguar με την αμφιλεγόμενη καμπάνια της; (+video)

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, παραδέχθηκε το Copy Nothing, προκάλεσε ένταση, αλλά δεν πήγε εντελώς χαμένο…

Μία εβδομάδα, μετά την αποκάλυψη της νέας εταιρικής καμπάνιας, η Jaguar εξακολουθεί να βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων, Για την ακρίβεια, να αποδοκιμάζεται εντόνως από το παραδοσιακό κοινό της και όχι μόνο ή στην καλύτερη περίπτωση, να προκαλεί απορία στον ευρύτερο κλάδο του αυτοκινητόυ.

Η καμπάνια, η οποία γίνεται χωρίς αυτοκίνητα, αντικαθιστά το εμβληματικό λογότυπο της Jaguar με τη γάτα που πηδάει και εισάγει μια μινιμαλιστική γραμματοσειρά με ευρέως διατεταγμένα κεφαλαία και πεζά γράμματα.

Οι επικριτές συνέκριναν το νέο λογότυπο με σχέδια που ταιριάζουν καλύτερα σε αρώματα… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *