(Πηγή: www.tanea.gr)
Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές δείχνουν όλο και μεγαλύτερη προτίμηση σε εταιρείες που επιδιώκουν να έχουν έναν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον. Ενημερώνονται περισσότερο και αναζητούν brands που συμβαδίζουν με τις αξίες τους, που υιοθετούν μία συνεπή, «υπεύθυνη» στάση και ενσωματώνουν τη βιωσιμότητα στην επιχειρηματική τους στρατηγική.
Οι καταναλωτές πλέον δεν αρκούνται μόνο στην ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών, αλλά επιλέγουν εταιρείες που ενσωματώνουν τη συνέπεια, τη συμπερίληψη, τη βιωσιμότητα, σε κάθε πτυχή της λειτουργίας τους, καλλιεργώντας έναν πραγματικά υπεύθυνο εταιρικό χαρακτήρα. Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία, ο όμιλος Fourlis ενσωματώνει τη βιώσιμη ανάπτυξη στη στρατηγική του, διασφαλίζοντας έτσι… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)