Rage-bait: Πώς οι influencers πλουτίζουν από τον θυμό μας

(Πηγή: www.tanea.gr)

Το rage-bait, ή εξελληνισμένα «δόλωμα θυμού», αναφέρεται σε μια τακτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου κάποιος προσπαθεί σκόπιμα να προκαλέσει θυμό, απογοήτευση ή έντονα συναισθήματα στους χρήστες.

Συνήθως, χρησιμοποιούνται ακραίες ή προκλητικές δηλώσεις, εικόνες ή γεγονότα που ενδέχεται να πυροδοτήσουν την αντίδραση του κοινού, ενθαρρύνοντας τον θυμό ή την ακραία κριτική.

«Με μισεί πολύς κόσμος».

Τα λόγια της δημιουργού περιεχομένου Γουίντα Ζέσου, η οποία πέρυσι έβγαλε 150.000 δολάρια από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τι διαχωρίζει τη Γουίντα από τους άλλους influencers;

Οι άνθρωποι που σχολιάζουν και μοιράζονται τις αναρτήσεις της –πράγμα που ευνοεί την προώθησή τους- το κάνουν συχνά από θυμό, σύμφωνα με το… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *