(Πηγή: www.tanea.gr)
Η ακρίβεια ξανασύστησε στους Ελληνες τα σπίτια τους και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο προχωρούν στις αγορές τους. Μαγειρεύουν περισσότερο, μειώνουν την ψυχαγωγία εκτός σπιτιού, επιλέγουν φθηνότερα αγαθά και αυτά στην προσπάθεια για καλύτερη διαχείριση των οικονομικών τους.
Η τάση αυτή σύμφωνα με έρευνες δείχνει να είναι πιο ισχυρή στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες, με καταλυτικό παράγοντα στη διαμόρφωσή της την πληθωριστική κρίση της τελευταίας διετίας.
Είναι ενδεικτικό, σύμφωνα με την τελευταία παγκόσμια έρευνα της ΕΥ «Future Consumer Index 2024», η οποία περιλαμβάνει και την Ελλάδα, ότι οι πέντε στους δέκα έλληνες καταναλωτές το επόμενο διάστημα θα περνούν περισσότερο… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)