(Πηγή: www.newsauto.gr)
Έχοντας την τεχνολογική αβάντα της Toyota, η βαυαρική μάρκα επιμένει ότι είναι το σωστό timing γι’ αυτή την τεχνολογία.
Δηλαδή, η BMW θέλει υβριδικά, ηλεκτρικά και υαυτοκίνητα με υδρογόνο, να παράγονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Η συμφωνηθείσα προθεσμία δείχνει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να επιτευχθεί το 2028, αν και υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει.
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να προετοιμαστεί το δίκτυο και οι οδηγοί. Η εισαγωγή μιας τεχνολογίας όπως το υδρογόνο απαιτεί μια περίοδο μάθησης για όλους. Επικεφαλής ενός τόσο επίπονου έργου βρίσκεται ο Jurgen Guldner , ο οποίος δήλωσε σε γερμανικό ΜΜΕ ότι ζούμε μια κρίσιμη στιγμή: «τώρα… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)