Πριν από λίγο καιρό ένα teardown της εφαρμογής Google αποκάλυψε ένα επερχόμενο μοντέλο Gemini που θα χρησιμοποιούσε το ιστορικό αναζήτησης για να εξατομικεύσει την έξοδό του. Με τη σημερινή ανακοίνωση η Google το επισημοποίησε!
Το νέο μοντέλο ονομάζεται Gemini with personalization, ή απλά «Personalization» στο drop-down επιλογέα μοντέλου του Gemini. Έχει την ένδειξη «experimental» όπως θα περιμένατε και είναι διαθέσιμο από σήμερα στους συνδρομητές του Gemini και του Gemini Advanced στο web. Θα επεκταθεί επίσης «σταδιακά» στα smartphones και θα είναι διαθέσιμη σε «περισσότερες από 45 γλώσσες» στην «πλειονότητα των χωρών σε όλο τον κόσμο», αλλά όχι στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο,… (Πηγή: www.techgear.gr)