Τα έργα που έμειναν στις… μακέτες

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Παρά τον κατασκευαστικό πυρετό των τελευταίων ετών, δεκάδες μεγάλα έργα παραμένουν, για διαφορετικούς λόγους, στα συρτάρια…

Είναι τα έργα που συζητιούνται εδώ και δεκαετίες, επανέρχονται τακτικά στη δημοσιότητα, αλλά ποτέ δεν ξεκινούν. Οι λόγοι πολλοί: υψηλό κόστος, έλλειψη πολιτικής βούλησης, τοπικές αντιδράσεις, ή ατέρμονες δικαστικές εμπλοκές. Παρότι σε πολλές περιπτώσεις οι τοπικές κοινωνίες τα διεκδικούν, παραμένουν «μακέτες» ή απλές εξαγγελίες.

Στην Αττική

Ανάλογη είναι η μοίρα και της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Σαλαμίνας, με τον διαγωνισμό να σέρνεται από το 2016 χωρίς ουσιαστική πρόοδο.

Πελοπόννησος και Δυτική Ελλάδα

Ο άξονας Πύργος–Καλό Νερό–Τσακώνα αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά «χαμένα» έργα, παρά τις αλλεπάλληλες κυβερνητικές εξαγγελίες. Παράλληλα, το… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *