(Πηγή: www.voria.gr)
Εγκλωβισμένες στην οικονομική στενότητα των Θεσσαλονικέων και στην… αιφνιδιαστική αλλαγή συνηθειών των τουριστών -αρκετοί εξ αυτών επιλέγουν τα ταχυφαγεία ή ακόμη και το έτοιμο φαγητό των σούπερ μάρκετ- βρίσκονται οι επιχειρήσεις εστίασης της πόλης, που από την αρχή της χρονιάς βλέπουν τον τζίρο τους να διολισθαίνει.
Η μείωση του τζίρου όπως αποτυπώνεται στα πλέον πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το δεύτερο τρίμηνο του έτους στη Θεσσαλονίκη άγγιξε το 5,2% έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, με την κακή πορεία του κλάδου να συνεχίζεται τον Ιούλιο, αλλά και τον Αύγουστο, που σε λίγες ημέρες μας αποχαιρετά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το δεύτερο… Πηγή

