Σούπερ μάρκετ – Τα παράδοξα της μείωσης τιμών

(Πηγή: www.gnomionline.gr)

Άνθρακες αποδεικνύεται, προς ώρας, ο θησαυρός της μείωσης τιμών στα σούπερ μάρκετ, προκαλώντας τις πρώτες μέρες μάλλον σύγχυση και εκνευρισμό, παρά ανακούφιση στους καταναλωτές. Δεν πετάνε τη σκούφια τους οι ενώσεις καταναλωτών για την πρωτοβουλία μείωσης τιμών στα σούπερ μάρκετ.

Το μέτρο ξεκίνησε επισήμως να εφαρμόζεται την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, με το υπουργείο Ανάπτυξης να δημοσιοποιεί λίστα με 2.180 κωδικούς.

Συνολικά: 2.180 κωδικοί

Μειώσεις: από 3% έως 35% (μεσοσταθμική μείωση 8%)

“Α” σούπερ μάρκετ: 78 κωδικοί

“Β” σούπερ μάρκετ: 222 κωδικοί

“Γ” σούπερ μάρκετ: 309 κωδικοί

“Δ” σούπερ μάρκετ: 390 κωδικοί

“Ε” σούπερ μάρκετ: 389 κωδικοί

“Ζ” σούπερ μάρκετ: 739 κωδικοί

*Στο ταμπελάκι φαίνεται ΜΟΝΟ η τελική τιμή (ούτε η αρχική, ούτε… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *