«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» / Η επικίνδυνη νοοτροπία και ο εγκλωβισμός των εργαζομένων

(Πηγή: tvxs.gr)

Σίγουρα θα έχετε ακούσει, από κάποιο αφεντικό, ή από κάποιον που λειτουργεί υπέρ του αφεντικού, πως «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο».

Η συγκεκριμένη νοοτροπία και η απαίτηση της αντιμετώπισης των πελατών σαν να είναι «βασιλιάδες» συναντάται κυρίως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, ο οποίος ενδεικτικά περιλαμβάνει εργαζόμενους σε εστιατόρια, υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων, κομμωτές και υπαλλήλους λιανικής πώλησης.

Η ιδέα πίσω από αυτή τη νοοτροπία είναι πως οι πελάτες θα ανταποκριθούν θετικά σε μια καλή συμπεριφορά του εργαζόμενου, κι έτσι η επιστροφή τους στο μέλλον είναι πιθανή.

Ωστόσο, όπως σημειώνει σε σχετικό άρθρο του στο The Conversation ο Gordon M. Sayre, Επίκουρος Καθηγητής Οργανωσιακής… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *