«Περνάμε σε φάση συνύπαρξης με τον ιό»
(Πηγή: www.gnomionline.gr) Για εποχή «συνύπαρξης» με τον ιό έκανε λόγο η Βάνα Παπαευαγγέλου κατά τη δι΄άρκεια της ενημέρωσης του κοινού για την πορεία της πανδημίας στην Ελλάδα. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένονται παραλαβές του εμβολίου της Novavax «για όσους ακόμα προβληματίζονται με τα mRNA εμβόλια» ανέφερε η αναπλη΄ρώτρια υπουργός ΥγείαςContinue Reading
















