Άδωνις Γεωργιάδης: Ένας χρόνος θητείας κοντά στους καρκινοπαθείς – Η ανάρτηση του υπουργού Υγείας
«Στην πολιτική σπανίως ένας Υπουργός μπορεί να ζήσει την χαρά, που ένιωσα εγώ σήμερα στο 9ο Συνέδριο της ΕΛΛΟΚ (Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου). Ανακοίνωσα αυτά, που ετοιμάσαμε και κάναμε στον έναν αυτό χρόνο θητείας και θέσαμε σε επίσημη λειτουργία το «Εθνικό Μητρώο Νεοπλασματικών Ασθενειών», ένα αίτημα των ασθενών 20 ετών. ΕπίσηςContinue Reading
















