Τι έδειξε ο… Μυστικός Επιβάτης για τις υπηρεσίες στον ΟΑΣΘ

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Οι παρατηρητές αξιολόγησαν την κατάσταση του λεωφορείου, η ακρίβεια του δρομολογίου καθώς και η συμπεριφορά του οδηγού.

Τα αποτελέσματα της έρευνας ανακοινώθηκαν στο Δ.Σ. της ΟΣΕΘ Α.Ε. στο πλαίσιο της σύμβασης μεταξύ ΟΣΕΘ, ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ΟΑΣΘ για τη λειτουργία (25) γραμμών από το Μάρτιο του 2020 μέχρι σήμερα και η αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών πραγματοποιείται και με τη διεξαγωγή ερευνών περιβάλλοντος (mystery shopping surveys) και ικανοποίησης επιβατών δύο φορές το χρόνο στις λεωφορειακές γραμμές. Ο Ανεξάρτητος Ελεγκτής της σύμβασης πραγματοποίησε έρευνες μυστικού επιβάτη και ικανοποίησης επιβατών κατά το χρονικό διάστημα Δεκ. 2021 – Ιαν. 2022 σε διάφορες ώρες… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.