ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ: ΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΩΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

(Πηγή: www.voria.gr)

Η ακρίβεια τορπιλίζει το… καλάθι της νοικοκυράς – Τι επιλέγουν οι Θεσσαλονικείς, πόσο έχουν επηρεαστεί από τον πόλεμο στην Ουκρανία

Με το κύμα ανατιμήσεων, ακόμη και σε είδη πρώτης ανάγκης, να έχει γίνει μόνιμος πονοκέφαλος για τους καταναλωτές, οι Θεσσαλονικείς στρέφονται σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σε είδη περισσότερο οικονομικά, πχ από μικρές εταιρείες τροφίμων, την ώρα που αναζητούν μονίμως τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, που έχουν μπει για τα καλά στον χορό των μειωμένων τιμών σε συγκεκριμένα προϊόντα.

Η εκτόξευση των τιμών που επιδεινώνεται τόσο από το κόστος των μεταφορικών και της ενέργειας όσο και από τον πόλεμο στην Ουκρανία, καθώς συγκεκριμένα… Πηγή (Πηγή: www.voria.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.