«Influencer ασθενών», η νέα τακτική για την προώθηση φαρμάκων

(Πηγή: www.in.gr)

«OMG. Το ακούσατε;»

Έτσι ξεκινούσε ανάρτηση που πόσταρε το 2015 η τότε εγκυμονούσα influencer Κιμ Καρντάσιαν για να διαφημίσει στους εκατομμύρια ακολούθους της φάρμακο κατά της πρωινής ναυτίας.

Γράψτε το σχόλιό σας

«Έχει μελετηθεί και δεν υπάρχει αυξημένος κίνδυνος για το μωρό» έγραφε δίπλα σε μια χαμογελαστή selfie στην οποία κρατούσε τη συσκευασία του φαρμάκου. «Είμαι τόσο ενθουσιασμένη και ευτυχισμένη με το αποτέλεσμα».

Όμως η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων απαίτησε από την Καρντάσιαν να κατεβάσει την ανάρτηση, η οποία δεν έκανε καμία αναφορά στις πιθανές παρενέργειες, και έστειλε προειδοποιητική επιστολή στην παρασκευάστρια εταιρεία.

Επτά χρόνια αργότερα, οι λεγόμενοι «influencer των ασθενών» ζουν και βασιλεύουν,… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.