Στο πνεύμα της μίνιμαλ κουλτούρας που διέπει την ηλεκτροκίνηση η γαλλική εταιρία προχωρά στον επανασχεδιασμό του λογότυπου της.
Μία πρώτη γεύση από το νέο λογότυπο της Citroen είχαμε πάρει ήδη από το πρωτότυπο Citroen 19_19 που σχεδιαστικά παραπέμπει στις ρίζες της μάρκας που ξεκινά από το 1919.
Παρόλο που το πρώτο σήμα της μάρκας -πριν από 103 χρόνια- είχε το ναυτικό μπλε και το κίτρινο, το νέο λογότυπο θα έχει μία εξίσου απέριττη και αλλά μονόχρωμη απόχρωση.
Η οποία στα ψηφιακά και έντυπα μέσα θα έχει μία απαλή απόχρωση του μπλε ώστε να συνάδει με τη «καθαρότητα» της ηλεκτροκίνησης. Πάντως, είναι εμφανές πως… (Πηγή: www.newsauto.gr)