Ποια προϊόντα ένδυσης και υπόδησης προτίμησαν οι καταναλωτές κατά την περίοδο της Black Friday. Eurokinissi / Δημήτρης Χαιρετάκης
Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και ο αντίστοιχος τζίρος κατά 22% στα online καταστήματα μόδας.
Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, Glami.gr σύμφωνα με τα οποία κατά τη διάρκεια του τριημέρου που κορυφώθηκαν οι προσφορές της Black Friday ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε κατά +15% σε σύγκριση με το 2021.
Όσον αφορά στα προϊόντα που επέλεξαν οι καταναλωτές, στην… (Πηγή: www.cnn.gr)