Black Friday: Aύξηση τζίρου 22% στις online αγορές ένδυσης-υπόδησης

Ποια προϊόντα ένδυσης και υπόδησης προτίμησαν οι καταναλωτές κατά την περίοδο της Black Friday. Eurokinissi / Δημήτρης Χαιρετάκης

Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και ο αντίστοιχος τζίρος κατά 22% στα online καταστήματα μόδας.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, Glami.gr σύμφωνα με τα οποία κατά τη διάρκεια του τριημέρου που κορυφώθηκαν οι προσφορές της Black Friday ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε κατά +15% σε σύγκριση με το 2021.

Όσον αφορά στα προϊόντα που επέλεξαν οι καταναλωτές, στην… (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.