Επενδύσεις στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία μη αλκοολούχων mixers

Οι μεγάλοι «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην αγορά των αναψυκτικών επενδύουν στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία αποτελούν τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά τα λεγόμενα μη αλκοολούχα mixers, με τους μεγάλους «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην αγορά των αναψυκτικών να επενδύουν στην ανάπτυξή της.

Το pink grapefruit αποτελεί το προϊόν το οποίο είναι και το πλέον δημοφιλές στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε πρόσφατα κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Sales & Marketing Director της ΒΙΚΟΣ Α.Ε, η οποία εισήλθε στην κατηγορία με το Βίκος Pink Grapefruit το Μάρτιο του 2022, η αγορά του… (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.