Grammys: Τι είδαμε και τι θα θέλαμε να έχουμε δει – Πώς το μάρκετινγκ «καπελώνει» τη μουσική

(Πηγή: www.cnn.gr)

Τα Grammy είναι πλέον κάτι σαν τα Όσκαρ της μουσικής κι αυτό φυσικά δεν είναι απαραίτητα καλό. Κανείς δεν είπε όχι σε ένα από αυτά τα βραβεία, φυσικά, και αν κάποιος το έχει στην συλλογή του μόνο καλό μπορεί να του κάνει. Από την άλλη όμως τις περισσότερες φορές τα βραβεία αυτά πάνε στους πιο εμπορικούς καλλιτέχνες ή έστω σε εκείνους με το λιγότερο αποτελεσματικό μάρκετινγκ.

Το ίδιο ίσχυσε, φυσικά, και φέτος. Οκ, ναι, καλή και άγια η Taylor Swift, η Billy Eilish και η Miley Cyrus όμως υπάρχουν εκεί έξω καλλιτέχνες που αδικούνται με φρικτό τρόπο και παραβλέπονται κάθε χρόνο… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.