Σούπερ μάρκετ: Οι αλλαγές που έφερε η ακρίβεια στις αγορές των καταναλωτών

(Πηγή: www.cnn.gr)

Μόλις το 4% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν έχει αλλάξει τίποτα στις συνήθειές του, προκειμένου να αντεπεξέλθει στην πίεση της ακρίβειας, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ.

Η συντριπτική πλειονότητα, αντίθετα, έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες οι οποίες, μάλιστα, όσο η ακρίβεια σε βασικά αγαθά συνεχίζεται, φαίνεται να «παγιώνονται» σε όλο και μεγαλύτερο ποσοστό καταναλωτών, που αναζητούν «ανάχωμα» στις μεγάλες πιέσεις που δέχεται το διαθέσιμο εισόδημά τους.

Κι ενώ οι δαπάνες για διασκέδαση, εξόδους για φαγητό και διακοπές είναι οι πρώτες στις οποίες μπήκε «μαχαίρι» εν μέσω ακρίβειας, παραμένει την ίδια στιγμή σημαντικό και το ποσοστό των Ελλήνων… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.