(Πηγή: www.in.gr)
Στο χορό των Ρίχτερ βρίσκεται το τελευταίο 24ωρο η Εύβοια. Μετά τον ισχυρό σεισμό των 4,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, που καταγράφηκε στις 05:23 το πρωί του Σαββάτου (13/4), με επίκεντρο δύο χιλιόμετρα νοτιοανατολικά των Βασιλικών Ιστιαίας, ο Εγκέλαδος «χτύπησε» και πάλι.
Ο νέος σεισμός μεγέθους 4,2 Ρίχτερ σημειώθηκε το απόγευμα, λίγο πριν τις 20:00, βγάζοντας ξανά τους κατοίκους στο δρόμο.
Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο, η δόνηση είχε επίκεντρο 2 χιλιόμετρα ανατολικά-νοτιοανατολικά των Βασιλικών Ιστιαίας, ενώ το εστιακό της βάθος υπολογίστηκε στα 10 χιλιόμετρα.
Τι κατέγραψε το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο για τον σεισμό της Εύβοιας
Συνολικά 12 σεισμικές δονήσεις έχουν καταγράψει οι σεισμογράφοι του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου στην περιοχή της… Πηγή

