Σφίγγει η θηλιά για τους infuencers που χρησιμοποιούν παραπλανητικές τακτικές

(Πηγή: www.tanea.gr)

Στην πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για έλεγχο με τη μέθοδο των «σαρώσεων» (sweep) σε όλες τις πλατφόρμες των social media για τον εντοπισμό «influencers» που ασκούν εμπορικές δραστηριότητες, προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες επώνυμων εταιρειών συμμετείχε το υπουργείο Ανάπτυξης.

Στόχος να καταλάβουν ότι αυτό που κάνουν είναι εμπορική δραστηριότητα, να φορολογούνται και να ακολουθούν τη νομοθεσία περί προστασίας του καταναλωτή.

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, αναφερόμενος (ΕΡΤ) στις παραπλανητικές τακτικές που έχουν διαπιστωθεί σε ορισμένες περιπτώσεις είπε ότι «υπάρχουν τα εργαλεία πλέον για να μπορέσουμε να εξακριβώσουμε αυτού του είδους τις πρακτικές, ακριβώς επειδή είναι επαναλαμβανόμενες».

«Υπάρχουν τα εργαλεία… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.