(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Ποινή φυλάκισης 14 μηνών, με τριετή αναστολή, επιβλήθηκε σε 40χρονο για ενδοοικογενειακή βία στη Θεσσαλονίκη σε βάρος της 28χρονης συντρόφου του.
Συγκεκριμένα, το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης κρίθηκε ένοχος για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη και εξύβριση, ενώ η γυναίκα, που στην προσπάθειά της για να γλιτώσει κρεμάστηκε από το μπαλκόνι του σπιτιού για να φτάσει στο απέναντι μπαλκόνι, αθωώθηκε αναφορικά με μήνυση που είχε καταθέσεις εις βάρος της ο 40χρονος.
Το περιστατικό συνέβη στα τέλη του προηγούμενο μήνα στη δυτική Θεσσαλονίκη. Όπως κατέθεσε η 28χρονη, το επεισόδιο ξεκίνησε επειδή ο 40χρονος τη ζηλεύει, ενώ ανάλογα επεισόδια φαίνεται πως συνέβησαν και κατά το παρελθόν…. Πηγή

