(Πηγή: seleo.gr)
Μπορεί να άργησε να εισέλθει στη διαφημιστικά υποστηριζόμενη πλευρά του κόσμου του streaming, ωστόσο το Netflix φαίνεται να κυριαρχεί και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς, καθώς πλέον διαθέτει περισσότερους χρήστες που πληρώνουν για τη διαφημιστικά υποστηριζόμενη συνδρομητική επιλογή του.
Αυτό φάνηκε στο πλαίσιο των περίφημων upfronts, των παρουσιάσεων των προγραμμάτων και των πλάνων που παραδοσιακά πραγματοποιούνται από τηλεοπτικούς και streaming παίκτες προς εκπροσώπους της διαφημιστικής βιομηχανίας, πριν την έναρξη της επόμενης σεζόν. Εκεί τονίστηκε πως οι συνολικές συνδρομές στο διαφημιστικά υποστηριζόμενο πρόγραμμα έφτασαν τα 40 εκατομμύρια – μια αύξηση 5 εκατομμυρίων χρηστών σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Αυτό είναι ένα άλμα 14%… Πηγή

