Maserati: Δεν φταίει το μάρκετινγκ για τη βαθιά κρίση

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Ο Κάρλος Ταβάρες έχει βγάλει τα δικά του συμπεράσματα για την εμπορική καθίζηση της μάρκας, αλλά η ιστορία μπορεί να έχει άλλη ανάγνωση.

Τον περασμένο Ιούλιο, ο Κάρλος Ταβάρες απείλησε ευθέως με λουκέτο, εάν δε βρεθεί αγοραστής, τη Maserati, λόγω της συνεχούς πτώσεις των πωλήσεών της. «Δεν έχουμε την πολυτέλεια να διατηρούμε μη κερδοφόρες εταιρείες στον όμιλο».

Πριν από λίγα 24ωρα, ο CEO της Stellantis, πέταξε το μπαλάκι στους υπεύθυνους του τμήματος μάρκετινγκ της ιταλικής μάρκας, εκτιμώντας ότι η βαθύτατη κρίση οφείλεται σε λάθος επικοινωνιακή πολιτική.

Οι πωλήσεις είναι, πράγματι, αποκαρδιωτικές. Η εταιρεία πούλησε περίπου 6.500 μονάδες, μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, του τρέχοντος… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.