Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ευρωπαϊκής αγοράς

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Σ’ αυτό το αμφίρροπό μπρα ντε φερ των πωλήσεων, οι εναλλαγές δεδομένων και συναισθημάτων είναι διαρκείς.

Παραδοσιακά ο Αύγουστος δεν ήταν ποτέ ο καλύτερος μήνας στις πωλήσεις, για πολύ προφανείς λόγους. Πάντοτε, όμως, μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για τις τάσεις της αγοράς, όπως τη δεδομένη χρονική στιγμή, που η στροφή του αγοραστικού κοινού σε μοντέλα μικρότερου όγκου, είναι εμφανής.

Τουλάχιστον  αυτό προκύπτει, από τα στοιχεία του ερευνητικού φορέα Dataforce, όπου εύλογα η αγορά παρουσίασε κάμψη της τάξεως του 17%. Οι εταιρείες που πρόσφεραν μικρά, ευέλικτα και πιο προσιτά οικονομικά αυτοκίνητα, ανταμείφθηκαν.

Η Volvo βοηθήθηκε από το αμιγώς ηλεκτρικό μικρό SUV EX30, το… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.